Točna a její proměna

Nebyl zařazen do hlasování
2019
Nádraží Veleslavín / 50°05'47.4"N 14°20'49.4"E
218 000 Kč
Točna a její proměna

Při vstupu do zahradní čtvrti Vokovice a do přilehlé Divoké Šárky se v těsné blízkosti metra Veleslavín nachází prostor nevyužité autobusové točny. Ta po zániku původního náměstí představuje určité centrum a nutně vyžaduje úpravy. Odstranění popelnic a výsadba květinové louky je minimem, které je přinese zlepšení a zpříjemnění místa pro stovky místních.

Nápad Točna a její proměna bohužel nebyl doporučen k postupu do hlasování. Stejně tak i Váš druhý nápad Kafétočna a úprava prostoru před vokovickou školou bohužel nebyl doporučen k postupu do hlasování v Nápadu pro Šestku. Oba nápady jsou v kolizi s připravovanou přestavbou prostranství a rozšiřování Vokovické ulice v režii Technické správy komunikací hl. m. Praha (TSK). Nápad Kafétočna navíc podle posouzení komise obsahuje prvky podnikatelského záměru (provoz kavárny) a generuje další roční náklady na provoz, což zcela neodpovídá pravidlům Nápadu pro Šestku. V případě Vašeho zájmu o budoucí podobu tohoto veřejného prostranství Vám komise doporučuje jednat s Aritmou, která je účastníkem plánovaného záměru.

0%

Usilujeme o vylepšení prostoru dnešní autobusové točny, která opticky i fakticky představuje vstup do zahradní čtvrti Vokovice a do přilehlé Divoké Šárky. Nyní je centrum prostoru osazeno stále přetékajícími kontejnery na tříděný odpad a dokonce třemi(!) na sběr starého textilu. Usilujeme o jejich přemístění na severní stranu prostoru a kultivaci zelené plochy v centru točny například výsadbou květinové louky. Na severní straně točny chceme uchovat v prostoru důležitý prvek – starou lípu – jež je v současnosti ohrožena nešetrným zaasfaltováním kořenů.

Předpokládaný rozpočet.

CELKEM: 180 000 KČ + DPH (tj. 218 000 Kč vč. DPH).

  • Přesun a vydláždění nového místa pro kontejnery: 60 000 Kč
  • Vytvoření zasakovacího prostoru u lípy: 20 000 Kč
  • Nová zeleň v centru točny: 100 000 Kč

 

Nádraží Veleslavín / 50°05'47.4"N 14°20'49.4"E


Subscribe
Upozornit na
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments